ΑΝΑΦΛΕΞΗ PGM
Ένας αξιόπιστος μικροεπεξεργαστής ελέγχει με ακρίβεια το χρονισμό ανάφλεξης κατά την εκκίνηση και σε όλο το εύρος στροφών ανά λεπτό, παρέχοντας βέλτιστη συνολική απόδοση.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΡΗΧΩΝ ΝΕΡΩΝ
Μια καινοτόμος λειτουργία κίνησης σε ρηχά νερά σάς επιτρέπει να γείρετε τον κινητήρα προς τα πάνω, επιτρέποντάς σας να λειτουργείτε εύκολα σε ρηχές περιοχές. Η κίνηση σε ρηχά νερά μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο βλάβης του κινητήρα.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ POWER ILT
Επιτρέπει βολικά στον χρήστη να γείρει τη μονάδα έξω από το νερό. Στις χαμηλές ταχύτητες λειτουργεί σαν μια ηλεκτρική συσκευή κίνησης ρηχών υδάτων, επιτρέποντας την πρόσβαση στις περιοχές με ρηχά νερά.
POWER THRUST ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΓΙΑ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΙΑ
Τα BF8 και 9.9 διατίθενται με προαιρετικό σχέδιο Power Thrust (μοντέλα BFP). Η έλικα Power Thrust 4 λεπίδων 10" x 7 5/8" δημιουργεί 60% περισσότερη ώθηση προς τα πίσω και 15% περισσότερη ώθηση προς τα εμπρός. Το αποτέλεσμα? Βελτιωμένη ικανότητα ελιγμών και απόδοση.
ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ
Το χαρακτηριστικό ανακούφισης της εξάτμισης δημιουργεί περισσότερη ισχύ στην όπισθεν ελαχιστοποιώντας τη σπηλαίωση γύρω από τα πτερύγια της προπέλας. Το ανάγλυφο της εξάτμισης βρίσκεται πάνω από την πλάκα σπηλαίωσης, επιτρέποντας στο στήριγμα να λειτουργεί σε καθαρό νερό χωρίς καυσαέρια.
ΘΡΥΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΣΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥΣ
Το ενσωματωμένο σύστημα προειδοποίησης προστατεύει τον κινητήρα από σοβαρές ζημιές λόγω χαμηλού λαδιού, υπερστροφών και υπερθέρμανσης.
4-ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΙΩΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ - ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Μια κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, "Διπλή σφραγισμένη" διαδικασία βαφής πολλαπλών στρώσεων. Οι θυσιαστικές άνοδοι και η τεχνολογία από ανοξείδωτο χάλυβα, μαζί με τους αδιάβροχους συνδέσμους, ενισχύουν την προστασία από τη διάβρωση.
ΕΥΚΟΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΕΥΚΟΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΧΕΡΙ
Σε συνεργασία, μια ενσωματωμένη απελευθέρωση αποσυμπίεσης και ένα ψηφιακό σύστημα CDI ρυθμίζουν τον χρονισμό ανάφλεξης σε μηδέν μοίρες κατά την εκκίνηση. Αυτό μειώνει σημαντικά την προσπάθεια που απαιτείται για την εκκίνηση του κινητήρα με το χέρι.
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ - ΕΥΚΟΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Το Auto Start Enrichment λειτουργεί ως αυτόματο τσοκ. Προσαρμόζει αυτόματα το μείγμα αέρα/καυσίμου για γρήγορη, εύκολη εκκίνηση και προθέρμανση.
ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΕΛΑΦΡΟΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΣΧΕΔΙΟ
Εύκολα στη μεταφορά, τα BF8 και 9.9 είναι ιδανικά για μικρά σκάφη, λέμβους ή βοηθητικά. Ο εργονομικός σχεδιασμός είναι στρογγυλεμένος για να αποφευχθεί η σύλληψη πετονιάς.
ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΗ ΛΑΒΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ - ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Μια ενσωματωμένη λαβή μεταφοράς κάνει τη μεταφορά του κινητήρα παιχνιδάκι. Η βολική, πτυσσόμενη λαβή μεταφοράς βρίσκεται στο ακριβές σημείο ισορροπίας πάνω/κάτω του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μεταφέρεται πιο εύκολα σε επίπεδη θέση.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Τα BF8 και 9.9 παρέχουν 2 αμπέρ στις 1000 σ.α.λ. και εκπληκτικά 12 αμπέρ μόνο στις 3000 σ.α.λ. Αυτό βοηθά στη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας ή στη διατήρηση των ηλεκτρονικών συσκευών - ακόμη και σε ταχύτητες συρτής.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΚΚΡΕΜΟΥ - ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Το αποκλειστικό τριγωνικό σύστημα στήριξης από καουτσούκ της Honda απορροφά τους κραδασμούς και παρέχει απίστευτα ομαλή λειτουργία.
ΒΟΛΙΚΑ ΧΕΙΡΙΣΤΙΚΑ
ΒΟΛΙΚΑ, ΠΑΝΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΤΡΙΛΕΡ
Ένας βολικός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων, τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος, επιτρέπει τη μετατόπιση του δακτύλου. Το Twist Grip Throttle & Tensioner ελαχιστοποιούν την κόπωση του οδηγού.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΛΑΒΗ ΤΡΙΛΕΡ - ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Μια βολική μακρύτερη λαβή χειριστή βελτιώνει τον έλεγχο και μειώνει την προσπάθεια διεύθυνσης. Η εκτεταμένη λαβή είναι κατασκευασμένη από ένα ελαφρύ σύνθετο υλικό, αυξάνοντας την αντοχή του ενώ μειώνεται το βάρος του κινητήρα.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΡΙΒΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ EZ
Ένας μοναδικός σχεδιασμός μοχλού σάς επιτρέπει να ρυθμίζετε με ακρίβεια την τάση του τιμονιού για βελτιωμένο έλεγχο και άνεση.
Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα |
Τετράχρονος, υδρόψυκτος |
Βαλβίδες |
OHV, 2 κύλινδροι |
Κυβισμός (cc) |
222 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
58 x 42 |
Εύρος Μέγιστων Στροφών (RPM) |
4.500 - 5.500 |
Ονομαστική Ισχύς (kW(PS)) |
6,0 (8) |
Σύστημα Ψύξης |
Υδρόψυκτος (με θερμοστάτη) |
Παροχή Καυσίμου |
1 καρμπυρατέρ με αντλία επιτάχυνσης |
Σύστημα Ανάφλεξης |
Ηλεκτρονική PGM-IG |
Σύστημα Εκκίνησης |
Εκκίνηση με κορδόνι (Κορδονιέρα) |
Σχέση Μετάδοσης |
2,33 |
Περιστροφή Προπέλας |
Standard |
Ρύθμιση Κλίσης (trim) & Ανύψωσης (tilt) Μηχανής |
Χειροκίνητη ρύθμιση 5 σταδίων |
Σύστημα Εξάτμισης |
Μέσω πλήμνης |
Διαστάσεις
Ύψος Τραβέρσας (mm) |
433 |
Καθαρό βάρος (kg) |
42 |
Μήκος (mm) |
610 (Tiller) |
Πλάτος (mm) |
345 |
Ύψος (mm) |
1105 |
Λειτουργία
Ικανότητα Φόρτισης Μπαταρίας (Α) |
6A |