In Stock
Ελαφρύτατοι μέ βάρος περίπου 45 κιλά και αξιόπιστοι με ελάχιστους κραδασμούς. Η καινοτόμος σχεδιαστικά λαγουδέρα σας επιτρέπει το κλείδωμα της στις 73º, μία ιδανική λύση για το ψάρεμα και τη μεταφορά με τρέϊλερ. Ιδανικοί για αλουμινένια σκάφη με κινητήρα με λαγουδέρα, φουσκωτά με μαλακή-συμβατική γάστρα, ανοιχτά σκάφη επίπεδης γάστρας τύπου jon, γενικής χρήσης σκάφη καθώς και ιστιοπλοϊκά.

Περισσότερη ισχύς. Περισσότερος έλεγχος. Περισσότερη άνεση. Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες Mercury

FourStroke 15hp και 20hp σχεδιάστηκαν για να βελτιώσουν κάθε λεπτό που περνάτε στη θάλασσα:

• Η πρωτοποριακή ρυθμιζόμενη λαγουδέρα είναι σχεδιασμένη για άνετο χειρισμό με το αριστερό ή το δεξί χέρι.
• Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου (EFI) εξασφαλίζει γρήγορες εκκινήσεις και άμεση απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού.
• Ο νέος αυτός δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει εξαιρετική ροπή για κορυφαία επιτάχυνση.
• Η σχεδίαση χαμηλού βάρους προσφέρει ευκολότερη μεταφορά του κινητήρα και βελτιωμένες επιδόσεις.
• Οι νέες εδράσεις του κινητήρα αποσβένουν τους κραδασμούς πρός το σκάφος και την λαγουδέρα.
• Η συντήρηση γίνεται εύκολα με αλλαγές λαδιού χωρίς σταξίματα.
• Έτοιμοι για χρήση σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών: επιλέξτε από μοντέλα με χειροκίνητη ή με ηλεκτρική εκκίνηση, μοντέλα με λαγουδέρα ή σύστημα διεύθυνσης με τιμόνι, και έως και τρεις επιλογές μήκους άξονα μετάδοσης.

 

Διαισθητικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά

  • Λιγότερο βάρος, περισσότερη ροπή

Ένας νέος σχεδιαστικά κινητήρας χαμηλών εσωτερικών τριβών, με έναν μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, αποδίδει μεγαλύτερη ροπή. Παράλληλα, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά περίπου 4,5kg – μια σημαντική μείωση που κάνει μεγάλη διαφορά σε μικρά σκάφη. Η αυξημένη ισχύς και το μειωμένο βάρος βελτιώνουν τις επιδόσεις κατά το πλανάρισμα και την τελική ταχύτητα . Αυτοί οι εξωλέμβιοι κινητήρες είναι οι πιο γρήγοροι, πιο ευέλικτοι και πιο ισχυροί κινητήρες στην κατηγορία!

  • Εύκολη, αξιόπιστη εκκίνηση

Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού καυσίμου (EFI) των κινητήρων FourStroke δεν χρειάζεται μπαταρία για την εκκίνηση μέσω κορδονιέρας. Επιπλέον, το EFI εξασφαλίζει εύκολες εκκινήσεις – με ζεστό ή κρύο κινητήρα– και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Διαθέτει ικανότητα αυτορύθμισης για να παρέχει τις μέγιστες επιδόσεις ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και το υψόμετρο του τόπου στον οποίο λειτουργεί το σκάφος. Επίσης, τα περισσότερα προβλήματα συντήρησης που σχετίζονται με τα σύγχρονα καύσιμα εξαλείφονται από το ευρισκόμενο υπο συνεχή πίεση σύστημα τροφοδοσίας. Η απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεση ανά πάσα στιγμή.

  • Αμφιδέξια λαγουδέρα

Η νέα κεντρικά τοποθετημένη λαγουδέρα ρυθμίζεται εύκολα ως προς την οριζόντια θέση της και την αλλαγή της φοράς περιστροφής του γκριπ γκαζιού για αριστερή ή δεξιά εγκατάσταση. Η κατακόρυφη θέση της λαγουδέρας ρυθμίζεται επίσης, για να μπορείτε να την προσαρμόσετε ανάλογα με το σκάφος, την έκταση των χεριών σας και τις προτιμήσεις σας. Η λαγουδέρα μπορεί να κλειδώνει σε γωνία 45 ή 73 μοιρών για ψάρεμα ή ρυμούλκηση του σκάφους . Ο μεγάλος μοχλός ταχυτήτων βρίσκεται μπροστά για εύκολο χειρισμό, ενώ ένα νέο μπουτόν ρυθμίζει την τριβή του γκριπ του γκαζιού. 

 

 

Τύπος Κινητήρα
Δικύλινδρος
Ιπποδύναμη HP/KW
20 / 14.7
Κυβισμός
333 cc
Στροφές πλήρους ισχύος
5700 – 6200 rpm
Εισαγωγή αέρα
2 βαλβίδες ανα κύλινδρο με έναν μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC)
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου
EFI
Γεννήτρια ρεύματος amp/Watt
12 amp / 145 Watt
Προτεινόμενος τύπος καυσίμων
Αμόλυβδη 95 οκτανίων (RON)
Προτεινόμενος τύπος λαδιού κινητήρα
Λάδι Mercury FourStroke 10W-30
Σύστημα ειδοποίησης χειριστή και προστασίας κινητήρα
Χαμηλή πίεση λαδιού Υπερστροφία (κόφτης στροφών)
Eκκίνηση
Ηλεκτρική / Χειροκίνητη με κορδονιέρα
Σύστημα διεύθυνσης
Λαγουδέρα - Σύστημα Τιμονιού
Μήκος άξονα (in / mm)
15΄΄/381mm, 20΄΄/508 mm
Σχέση μετάδοσης στο πόδι
2,15:1
Ξηρό βάρος (Ελαφρύτερη έκδοση)
45 kg
Κατηγορία ρύπων κατά νόρμα CARB
3 άστρα
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλων (in/mm)
2,16 in x 1,73 in / 55 mm x 44 mm
Ανάφλεξη
Εκφόρτισης πυκνωτού (CDI) με ηλεκτρονική ρύθμιση του χρονισμού ανάφλεξης (αβάνς)
Σύστημα ψύξης
Υδρόψυκτος με θερμοστάτη
Επιλογή ταχυτήτων
F-N-R , Πρόσω-Κράτει-Ανάποδα
Διαθέσιμος τύπος ποδιού
Βασικός
Σύστημα κλίσης/ανύψωσης κινητήρα
6 & SWD ή EHT
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων
Εντός του ομφαλού της προπέλας
Φορητό δοχείο καυσίμων (βασικός εξοπλισμός)
12 λίτρων
Εύρος γωνίας κλίσης (trim) λειτουργία σε ρηχά νερά (μοίρες)
16º
Χρώμα
Μαύρο (Phantom Black)
Διαθέσιμα Ύψη Μπρακέτου
S-L
HP / kW
20 / 14.7
Engine type
Inline 2
Displacement (CID/CC)
20.3 / 333
Full throttle RPM
5700 - 6200
Fuel induction system
Single Overhead Cam
Alternator amp / Watt
12 amp / 145 Watt
Recommended fuel
Unleaded 95 RON
Recommended oil
Mercury FC-W 10W-30 4-Stroke Marine Oil
Engine protection operator warning system
Low oil pressure Over-rev Overheat Sensor failure
Starting
Electric / Manual
Steering
Remote Tiller
Shaft length
15" / 381 mm 20" / 508 mm
Gearcase ratio
2.15:1
Dry weight *Lightest model available
99 lbs / 45 kg
CARB star rating
3
Bore and stroke
2.40 x 2.24" / 61 x 57 mm
Ignition
CDI with electronic spark advance
Fuel system
Electronic Fuel Injection (EFI)
Cooling system
Water-cooled with thermostat
Gear shift
F-N-R
Gearcase options
Standard
Trim system
Manual Power Tilt
Trim positions
6 & SWD or EHT
Exhaust system
Through prop
Shallow water drive
Yes
Shallow water trim range (degrees)
16
Remote fuel tank standard (gal / L)
3.2 / 12 L
Color
Phantom Black
Bracket Heights Available
S-L