In Stock
Τώρα, η Suzuki έχει βελτιώσει την υπάρχουσα Ναυαρχίδα της οικογένειας (DF350A / 325A / 300B) και ανέπτυξε νέες τεχνολογίες προκειμένου να σημειώσει περαιτέρω πρόοδο διατηρώντας παράλληλα ίδιο προσανατολισμό.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Ενσωματωμένο Σύστημα Διεύθυνσης
  • Ο κύλινδρος του τιμονιού  είναι ενσωματωμένος στον κορμό της μηχανής , με αποτέλεσμα μια απλή εμφάνιση του κινητήρα και ένα καθαρό φινίρισμα. Ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων
  • Αρκετή Απόσταση απο την Λεκάνη του Σκάφους
  • Σε ορισμένους από τους τύπους σκαφών, ο εξωτερικός κύλινδρος θα μπορούσε να έρχεται σε επαφή με την λεκάνη του σκάφους . Με αυτό το νέο σύστημα, δεν υπάρχουν τέτοιο πρόβλημα .Το σύστημα αυτό  επιτρέπει επίσης  την τοποθέτηση  σε διαφορετικούς  τύπους σκαφών.
  • Περισσότερο Tilt, Χωρίς κίνδυνο ζημιάς
  • Δεδομένου ότι ο εξωτερικός κύλινδρος είναι περιττός, η γωνία ανάκλησης  του κινητήρα θα είναι μεγαλύτερη  ανεξάρτητα από το σχήμα της λεκάνης του σκάφους . Εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια του νερού, μπορεί να αποφευχθεί η βύθιση του ποδιού  στο νερό. Το αποτέλεσμα είναι "λιγότερη φθορά  στον εξωλέμβιο κινητήρα".
  • Ανανεωμένο Κιβώτιο Ταχυτήτων
  • Μειωμένη Θερμοκρασία Λαδιού Κιβωτίου Ταχυτήτων
  • Για τη βελτίωση της αξιοπιστίας, η κυκλοφορία του λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων έχει βελτιωθεί, γεγονός που καταστέλλει την αύξηση της θερμοκρασίας του λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Ταχύτερη Τελική Ταχύτητα
  • Ο νέος σχεδιασμός του κιβωτίου ταχυτήτων μείωσε το 4% της μετωπικής προβαλλόμενης επιφάνειας, γεγονός που αύξησε την τελική ταχύτητα κατά περισσότερο από 2%*.

*Τα δεδομένα βασίζονται σε "Εσωτερικές δοκιμές Suzuki" υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.).

 

Νέος Τρόπος Αλλαγής Λαδιού Κιβωτίου Ταχυτήτων

Προσθέτοντας εσωτερικά στο πόδι μια δίοδο  λαδιού, το λάδι του κιβωτίου  μπορεί να αντικατασταθεί  χωρίς να βγάλετε  το σκάφος από το νερό  εάν έχετε κατάλληλη βαλβολινιέρα. Δίοδος  λαδιού για την αλλαγή λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων

Πόδι Συμβατό με τα Απλά Μοντέλα

 Το πόδι , συμπεριλαμβανομένου του προηγμένου κιβωτίου ταχυτήτων, είναι συμβατό  με τα απλά μοντέλα  DF350A / 325A / 300B. Είναι επίσης εγκατεστημένο ως βασικός εξοπλισμός για όλα τα μοντέλα GEKI.

Βελτιωμένη Κατανάλωση

 Δεδομένου ότι η μετωπική  επιφάνεια του  κιβωτίου  ταχυτήτων έχει μειωθεί κατά 4%  ,  η αντίσταση  στο νερό μειώθηκε και συμβάλλει στην καλύτερη απόδοση καυσίμου.

*Τα δεδομένα βασίζονται σε "Εσωτερικές δοκιμές Suzuki" υπό ομοιόμορφες συνθήκες. Τα αποτελέσματα θα διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας (σχεδιασμός σκάφους, μέγεθος, βάρος, καιρός κ.λπ.).

Μειωμένη Ποσότητα Λαδιού Κιβωτίου Ταχυτήτων

Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα για λάδι κιβωτίου ταχυτήτων χάρις  στην  αποτελεσματική κυκλοφορία  λαδιού, η οποία πέτυχε τη μείωση του λαδιού   από 3,2 λίτρα σε 2,8 λίτρα.

Διπλή Εισαγωγή Αέρα

Οι DF350AMD/DF300BMD είναι εξοπλισμένοι με διπλή εισαγωγή αέρα με κατάλληλο σχήμα για την απομάκρυνση του νερού από τον αέρα που εισέρχεται στο κινητήρα . Η ενσωμάτωση ενός συστήματος άμεσης εισαγωγής καθιστά δυνατή  σχέση  συμπίεσης 12,0:1 (DF350AMD), 10,5:1 (DF300BMD), οδηγώντας τελικά σε υψηλότερη απόδοση  του κινητήρα.

Δύο Έλικες

Το σύστημα με Δύο Έλικες  μετατρέπει αποτελεσματικά την ισχύ του κινητήρα σε πρόωση κάτω από το νερό. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, επειδή κάθε έλικα περιστρέφεται σε διαφορετική κατεύθυνση, επιτυγχάνεται εξαιρετική σταθερότητα. Επιπλέον, οι  έλικες αντίθετης περιστροφής  παράγουν  ισχυρή αντίστροφη ώση.

Δύο Μπεκ Ψεκασμού

Η αποτελεσματική καύση και η καταστολή της κρουστικής καύσης  είναι απαραίτητες για την παραγωγή περισσότερης ισχύος. Η Suzuki πέτυχε αποδοτική καύση με βέλτιστο ψεκασμό καυσίμου υιοθετώντας Δύο Μπεκ Ψεκασμού και με τη βέλτιστη διαμόρφωση του θαλάμου καύσης. Επιπλέον, τα δύο μπεκ  ψεκάζουν το καύσιμο για να ενισχύσουν την ψυκτική δράση στο θάλαμο καύσης και να καταστείλουν το χτύπημα. Στην πραγματικότητα, η Suzuki κατάφερε να αυξήσει την δύναμη  κατά 3%.

Δύο Εισαγωγές Νερού

Ο σχεδιασμός του σχήματος του κιβωτίου ταχυτήτων απαιτούσε επίσης την επανατοποθέτηση των εισαγωγών νερού. Ήταν σημαντικό να τοποθετηθούν  η κύρια και η δευτερεύουσα εισαγωγή όσο το δυνατόν πιο μακριά μεταξύ τους και να σχεδιαστούν για να εξασφαλιστεί μια αξιόπιστη ποσότητα νερού ψύξης, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • ΙΣΧΥΡΟΙ
  • ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ
  • ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ
  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ

 

Τα ακόλουθα χαρακτηριστικά του DF350AMD - DF300BMD ήταν τα κύρια για την παραλαβή του βραβείου:

  • Ο μεγαλύτερος κυβισμός στους V6 κινητήρες, στα 4,4 λίτρα
  • Σύστημα Suzuki Dual Prop (για εξαιρετική απόδοση και επιτάχυνση)
  • Άμεση εισαγωγή αέρα και διπλά μπεκ  (για την επίτευξη υψηλού λόγου συμπίεσης και αποτελεσματικής καύσης)
  • Διπλό σύστημα περσίδων εισαγωγής αέρα (για αποτελεσματικό διαχωρισμό αέρα και νερού)
  • Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Σύστημα Suzuki Dual Prop 

Το σύστημα διπλής προπέλας μετατρέπει αποτελεσματικά την ισχύ 350 ίππων σε πρόωση κάτω από το νερό.

Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, επειδή κάθε έλικα περιστρέφεται σε διαφορετική κατεύθυνση, επιτυγχάνεται εξαιρετική σταθερότητα.

Σύστημα Διπλών Περσίδων Εισαγωγής Αέρα

Οι DF350A είναι εξοπλισμένες με μια διπλές περσίδες στην είσοδο αέρα για να απομακρύνουν το νερό από τον αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα.

Η διπλές περσίδες αφαιρούν το νερό από τον αέρα. Ενσωματώνοντας ένα σύστημα άμεσης εισαγωγής, το σύστημα διπλών περσίδων της Suzuki συμβάλλει στην υψηλότερη απόδοση κινητήρα.

Διπλοί Εγχυτήρες Καυσίμου

Τα διπλά μπεκ ψεκασμού παρέχουν την σωστή ποσότητα καυσίμου ακριβώς την κατάλληλη στιγμή στον κύλινδρο.

Αυτά τα διπλά μπέκ  συμβάλλουν στην υψηλότερη απόδοση και την καλύτερη οικονομία .

Μετατοπισμένος Κεντρικός Άξονας

Ο μετατοπισμένος κεντρικός άξονας μας επιτρέπει να κάνουμε μικρότερους τους κινητήρες μας, μετακινώντας το κέντρο βάρους του εξωλέμβιου προς τα εμπρός, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή βάρους, την ισχύ εξόδου, την ισορροπία και τη μείωση των κραδασμών.

Γρανάζια Μείωσης  2-Σταδίων

Ο εξωλέμβιος κινητήρας DF350A ενσωματώνει επίσης μια μείωση  2-σταδίων, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια μεγάλη σχέση μετάδοσης. Παρέχει ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση και εξαιρετική τελική ταχύτητα .

'Αμεση Εισαγωγή Αέρα

Ένα νέο σχέδιο καλύμματος κινητήρα περιέχει  το σύστημα άμεσης εισαγωγής για μια πιο ομαλή και  δροσερή ροή αέρα που αυξάνει την απόδοση του κινητήρα.

Lean Burn

Η αποδοτικότητα καυσίμου έχει σημασία αν είστε στη θάλασσα για αναψυχή ή εργασία . Η Τεχνολογία ελέγχου φτωχού μίγματος   (Lean Burn ) προβλέπει τις ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο σύμφωνα με τις συνθήκες λειτουργίας και στη συνέχεια παρέχει το βέλτιστο μίγμα καυσίμου / αέρα στον κινητήρα. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για την εξοικονόμηση καυσίμων τόσο σε χαμηλές ταχύτητες όσο και σε ταχύτητα ταξιδιού .

Ηλεκτρονικό χειριστήριο Suzuki 

Το εξελιγμένο ηλεκτρονικό Χειριστήριο  εξαλείφει την τριβή και την αντίσταση των παραδοσιακών ντιζών . Αυτό δίνει ομαλό, ακριβή έλεγχο με  άμεση ανταπόκριση, ιδιαίτερα σε χαμηλές στροφές και κατά τους ελιγμούς. Το σύστημα μπορεί να ελέγξει έως και έξι κινητήρες με χειριστήρια σε δύο διαφορετικά σημεία του σκάφους  . Σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου Lean Burn, βοηθάει στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. 

Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων(VVT)

Το VVT χρησιμοποιείται για την μεταβολή  του χρονισμού των εκκεντροφόρων εισαγωγής και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας  στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές . Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει μέγιστη ισχύ  σε όλο το εύρος λειτουργίας του, παράγοντας μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές για ισχυρή επιτάχυνση. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα αφήνοντας σας να απολαύσετε τη δύναμη και την απόδοση.

Αυτορυθμιζόμενη Αλυσίδα Χρονισμού

Η αλυσίδα χρονισμού λειτουργεί μέσα σε λιπαντικό, οπότε δεν χρειάζεται ποτέ λίπανση και διαθέτει αυτόματο υδραυλικό τεντωτήρα, έτσι ώστε να παραμένει σωστά ρυθμισμένη ανά πάσα στιγμή. Απλό, αποτελεσματικό και χωρίς συντήρηση.

Διπλή Είσαγωγή  Νερού

Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βασίζεται  στο νερό που τροφοδοτείται από την είσοδο νερού στο πόδι. Χρησιμοποιώντας αυτή τη διπλή εισαγωγή νερού αυξάνεται η ροή νερού στο πόδι, παρέχοντας μεγαλύτερη ποσότητα . Η τοποθέτηση της μπροστινής εισαγωγής  από τη μύτη του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει μεγαλύτερη παροχή νερού, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες. Η δεύτερη είσοδος είναι επίσης τοποθετημένη κάτω επιτρέποντας στον DF350A να λειτουργεί και σε ρηχά νερά.

Υψηλός Λόγος Συμπίεσης

12.0: 1 (Μέγιστη αναλογία συμπίεσης των εξωλέμβιων SUZUKI) Ο υψηλός λόγος συμπίεσης παράγει εντυπωσιακή απόδοση και ισχύ από την εκτόνωση του κινητήρα με κυβισμό 4390 cm3.

Φίλτρο Λαδιού

Η θέση του φίλτρου λαδιού είναι εύκολη για συντήρηση.

 

SDSM+

Αυτή η εφαρμογή σάς δίνει τη δυνατότητα να κάνετε ένα σχέδιο για ταξίδι  με την πρόγνωση του καιρού και να δείτε  την κατάσταση του κινητήρα  και συμβουλές λειτουργίας για την επόμενο σας  ταξίδι . Όλες οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες δωρεάν.

 

* Απαιτούνται όργανα SMD/SMG4 και σύγχρονο  κινητό τηλέφωνο (smartphone)  με Android/iOS.

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

 

ΜΟΝΤΕΛΟ DF350AMD
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Ηλεκτρική
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ (mm) L:508 X:635 XX:762
ΒΑΡΟΣ κιλά *1 L:345 X:352 XX:360
ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DOHC 24 Βαλβίδες
ΚΙΝΗΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΑΛΥΣΙΔΑ
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ εκ 3 4,390
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kw 257,4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm 98 x 97
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (rpm) 5700-6300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Ηλέκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ λίτρ. 8.0
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ 12V 54A
ΑΝΑΚΛΗΣΗ Power Trim και Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.29
ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ Ηλεκτρονικό
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ RON94
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ 12" - 31.5"

 

ΜΟΝΤΕΛΟ DF300BMD
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Ηλεκτρική
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΥΨΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗ (mm) L:508 X:635 XX:762
ΒΑΡΟΣ κιλά *1 L:345 X:352 XX:360
ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ DOHC 24 Βαλβίδες
ΚΙΝΗΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΑΛΥΣΙΔΑ
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ εκ 3 4,390
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ kw 220,7
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ × ΔΙΑΔΡΟΜΗ mm 98 x 97
ΕΥΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (rpm) 5300-6300
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Ηλέκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΛΑΔΙΟΥ λίτρ. 8.0
ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ 12V 54A
ΑΝΑΚΛΗΣΗ Power Trim και Tilt
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 2.29
ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ Ηλεκτρονικό
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ RON91
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΠΕΛΑΣ 12" - 31.5"

 

* Ξηρό βάρος: Περιλαμβάνονται  τα καλώδια της μπαταρίας, μη συμπεριλαμβανομένης της έλικας και του λαδιού κινητήρα.